The Ultimate Question., Driving Good Profits and True Growth

Frederick F. Reichheld;

Hardcover with dustjacket, in excellent condition.

CEOs regularly announce ambitious growth targets, then fail to achieve them. The reason? Their growing addiction to bad profits. These corporate steroids boost short-term earnings but alienate customers. They undermine growth by creating legions of detractors—customers who complain loudly about the company and switch to competitors at the earliest opportunity. Based on extensive research,The Ultimate Questionshows how companies can rigorously measure Net Promoter statistics, help managers improve them, and create communities of passionate advocates that stimulate innovation. Vivid stories from leading-edge organizations illustrate the ideas in practice. Practical and compelling, this is the one book—and the one tool—no growth-minded leader can afford to miss.

€ 7,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Zeer goed

ISBN:

9781591397830

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2006

Uitgever:

Harvard Business School Press

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

U50Z01

Boeknummer:

136603

Pagina's:

211

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst