A Geography of Public... A Geography of Public Relations Trends. Selected proceedings of the 10th public relations world congress 'Between people and pow Rug/kaft wat verkleurd, verder in zeer goede staat. Spine/cover slightly coloured, apart from that in good condition. Denig, E.; Meiden, A. van der (eds.); € 10,00 In winkelwagen
Eenvoudig en snel... Eenvoudig en snel snellezen Paperback, in zeer goede staat Tony Buzan; € 4,50 In winkelwagen
De I-Dialoog.... De I-Dialoog. Inspiratieboek over het DNA van verandering en communicatie Paperback in zeer goede staat. Wel, Han van; € 14,00 In winkelwagen
Letterfontein (over... Letterfontein (over drukletters) Hardcover met linnen rug, Kleine beschadiging voorkant midden en rechterhoek, niettemin in zeer goede staat. Pohlen, Joep; € 29,00 In winkelwagen
't Is ook altijd wat! 't Is ook altijd wat! Paperback in redelijk goede staat. Vouwen in achterzijde cover. Tjeu van Heck, Jeu Consten; € 4,50 In winkelwagen
Gesprek Gesprek Paperback, in goede staat. Analyse van de elementen die bij een gesprek een rol spelen, gevolgd door wenken om het gesprek te verbeteren of verdiepen. Heinz Zimmermann; € 5,99 In winkelwagen
Geen commentaar! Geen commentaar! Paperback, met leesvouw,gebruikssporen,in goede staat. Hugo Marynissen e.a.; € 7,99 In winkelwagen
Vanzelfsprekend gedrag Vanzelfsprekend gedrag Paperback, licht verkleurde rug, in goede staat. Marc Schabracq; € 5,99 In winkelwagen
Communicatieonderzoek Communicatieonderzoek Paperback, als nieuw. Inleiding in het communicatieonderzoek. Marius Hogendoorn; € 7,50 In winkelwagen
Interne communicatie... Interne communicatie voor de professional Paperback, in zeer goede staat. Erik Reijnders; € 10,00 In winkelwagen
The Secrets of Gaining... The Secrets of Gaining the Upper Hand in High Performance Negotiations Paperback, as new. Although negotiations are an ever-present part of our everyday lives, many of us know little as to why we sometimes get our way, while on other occasions we walk away feeling frustrated that we did not reach the desired agreement or we may have left too much value on the table. Knowing how to gain the upper hand to get what is necessary from a negotiation is particularly important when the stakes are high, especially in a situation where a negotiator feels the options and choices are limited yet something must be achieved. A negotiation can cause a lot of stress, making the stakes even higher and the negotiation dynamics more difficult to manage. New communication technologies play an increasingly important role in day-to-day negotiations. It is important to be aware of these situations in order to know what works (and what does not work) and how to maximize the outcome in such negotiation situations. The contributions in this book - as well as the exclusive interview with Chris Voss, an international business negotiator - capture the key concepts and the most important learning points on how to gain the upper hand in high stake negotiations. The book deals in a concise way with proven tools, such as recognizing escalation mechanisms and the techniques on how to de-escalate or deal with emotions. Readers will gain access to crucial insights from professionals, like the FBI or US army negotiators, who are experienced in negotiating under extreme pressure in situations where lives are literally on the line. The book covers newer developments, such as involving a deal facilitator and conducting e-negotiations. The book also includes an example of role-playing a negotiation in a conflict situation, where the stakes are high and a lot of emotions are present on both sides of the table. Manon Schonewille; Felix Merks; € 49,85 In winkelwagen
Licht op relaties Licht op relaties Paperback, in goede staat. Ben Claessens; € 6,99 In winkelwagen
Communicatiekaart van... Communicatiekaart van Nederland Paperback, in zeer goede staat. Piet Bakker en Otto Scholten; € 4,99 In winkelwagen
Nieuwe aanpak in... Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie Paperback, naam op titelblad, in goede staat. Bert Pol, Christine Swankhuisen en Peter. van Vendeloo; € 7,50 In winkelwagen
De glimworm De glimworm Paperback, in goede staat. Didier Borremans en Kris Pote; € 7,50 In winkelwagen
Succesvol in... Succesvol in communiceren op het werk Paperback, in goede staat. Geillustreerd. John Macdonald en Steve Tanner; € 6,50 In winkelwagen
Taal is zeg maar echt... Taal is zeg maar echt mijn ding Paperback in goede staat. Cornelisse, Paulien; € 2,00 In winkelwagen
Handboek interne... Handboek interne communicatie Dikke hardcover met stofomslag, in zeer goede staat. Eric J. M. Eggink.; € 5,99 In winkelwagen
Met een kater naar bed Met een kater naar bed Paperback, lichte gebruikssporen, in goede staat. Dr. P.H. van Gorkum; € 2,39 In winkelwagen
Communicatie Communicatie Paperback, in goede staat. Geillustreerd. Voordrachten over verschillende aspecten van communicatie. L. Feenstra, R.O. Fock en N.H.H. Beyer; € 2,50 In winkelwagen
Public Relations en... Public Relations en Voorlichting. Beleid, Organisatie en Uitvoering. verkleurde omslag, verder in goede staat. Afmetingen 21 x 31 cm. Geillustreerd in zwart/wit. Groenendijk, J.N.A.; G.A.Th. Hazekamp; J. Mastenbroek (red.); € 4,00 In winkelwagen
Virtuele teams - Hoe... Virtuele teams - Hoe technologie grenzen van tijd, ruimte en organisaties overbrugt Gebonden met omslag. Geillustreerd. In zeer goede staat. Jessica Lipnack en Jeffrey Stamps; € 8,50 In winkelwagen
Alles over... Alles over sollicitatiegesprekken als nieuw Minden, dr. Jack J.R. van; € 10,00 In winkelwagen
Print round the Clock.... Print round the Clock. Kerstnummer Drukkersweekblad en Autolijn 1962/53. in goede antiquarische staat. Tekst in het Nederlands en Engels. Afmetingen 24 x 32 cm. Geillustreerd. Borst, Mr. P. (red).; € 7,96 In winkelwagen
Rotondevrouwen,... Rotondevrouwen, padvindermannen. Nieuwe trends, succesvol communiceren. In goede staat: twee butsen in achterplat. Vuure, Rob van.; € 8,00 In winkelwagen
How to produce... How to produce effective TV Commercials. in zeer goede staat. Text in English. White, Hooper.; € 14,00 In winkelwagen
How to create... How to create effective TV Commercials. naam op schutblad, verder in goede staat. Text in English. Baldwin, Huntley.; € 11,96 In winkelwagen