Generatie Einstein:... Generatie Einstein: slimmer, sneller en socialer Paperback in goede staat. Tv-commercials werken niet meer, er worden websites gelanceerd waar geen jongere naar toe gaat, gedragsbeinvloedende campagnes worden door jongeren massaal afgekraakt, films floppen tijdens de premiere... ledereen is het erover eens: jongeren zijn een verschrikkelijk moeilijke doelgroep om te bereiken. Of lijkt dat maar zo?Dit boek gaat over een nieuwe generatie: generatie Einstein. Ze lezen nieuws als journalisten. Ze kijken films als regisseurs. Ze kijken naar reclame als reclamemakers. Deze eerste positieve, slimme generatie vergt een geheel nieuwe benadering. Want als je je communicatie verkeerd inricht, dan raak je ze kwijt. Voorgoed. Dan blijven ze onverschillig of keren ze zich zelfs van je af.Jongeren van de 21e eeuw stellen andere eisen aan communicatie, aan reclame, aan media. Dit boek geeft een uitgebreide beschrijving van deze nieuwe generatie en haar unieke kenmerken en biedt handvatten om met ze te communiceren op een manier die wel werkt. Inez Groen; Jeroen Boschma; € 4,00 In winkelwagen
Feeling Mediated Feeling Mediated Mooi exemplaar. Paperback als nieuw. Engelstalig. New technologies, whether text message or telegraph, inevitably raise questions about emotion. This book investigates the context of such concerns, considering both how media technologies intersect with our emotional lives and how our ideas about these intersections influence how we think about and experience emotion and technology themselves. Brenton J. Malin; € 20,00 In winkelwagen
Augmented Augmented Hardback met stofomslag in zeer goede staat. Kopsnede deels verkleurd. Verder netjes. Engelstalig. The Internet and smartphone are just the latest in a 250 year long cycle of disruption that has continuously changed the way we live, the way we work and the way we interact. The coming Augmented Age, however, promises a level of disruption, behavioral shifts and changes that are unparalleled. While consumers today are camping outside of an Apple store waiting to be one of the first to score a new Apple Watch or iPhone, the next generation of wearables will be able to predict if we're likely to have a heart attack and recommend a course of action. We watch news of Google's self-driving cars, but don't likely realize this means progressive cities will have to ban human drives in the next decade because us humans are too risky. Following on from the Industrial or Machine Age, the Space Age and the Digital Age, the Augmented Age will be based on four key disruptive themes - Artificial Intelligence, Experience Design, Smart Infrastructure, and Health Tech. Historically the previous 'ages' brought significant disruption and changes, but on a net basis jobs were created, wealth was enhanced, and the health and security of society improved. What will the Augmented Age bring? Will robots take our jobs, and AI's subsume us as inferior intelligences, or will this usher in a new age of abundance? Augmented is a book on future history, but more than that, it is a story about how you will live your life in a world that will change more in the next 20 years than it has in the last 250 years. Are you ready to adapt? Because if history proves anything, you don't have much of a choice. Brett King; Alex Lightman; Andy Lark; J.P. Rangaswami; € 16,50 In winkelwagen
De weg die voor ons ligt De weg die voor ons ligt Dikke paperback in goede staat. Visie van de auteur op de informatiesnelweg en de gevolgen daarvan voor onderwijs, ontspanning, politiek en bedrijfsleven. Bill Gates; € 4,00 In winkelwagen
Nepnieuws Nepnieuws Mooi exemplaar. Paperback als nieuw. Historisch overzicht van de verspreiding van vals nieuws door de eeuwen heen, met adviezen voor het zelf maken en herkennen van onbetrouwbare berichtgeving. Han van der Horst; € 7,00 In winkelwagen
The Murdoch Archipelago The Murdoch Archipelago Dikke paperback in redelijk goede staat. Naam voorin. Schutbladen licht roestvlekkerig. Verkleuring. Engelstalig. Rupert Murdoch is one of the most powerful men in the world today. As chief executive of News Corporation, he controls a global media empire which boasts some of the major players in newspapers, television, publishing and the movie business. In the English-speaking world, and increasingly in 'untapped' but potentially lucrative markets such as China, he wields an influence as political kingmaker second to none.How did he do it? How did this empire, a loose 'archipelago' of media islands large and small, come to be so successful and influential?Building on many years' research and featuring many previously undisclosed revelations, THE MURDOCH ARCHIPELAGO is the most definitive survey yet of Murdoch's life and times; how power flows from influence; and whether this should (or if it can) be regulated. Bruce Page; € 6,50 In winkelwagen
De grootste kraak in... De grootste kraak in krantenland, Het drama Apax bij PCM Paperback in zeer goede staat. De uitgever van dagbladen en boeken, PCM, heeft voor een commerciele uitgever een uitzonderlijke bedrijfsstructuur. De aandelen zijn in handen van stichtingen met een ideeel doel. In de snel veranderende markt van dagbladen, boeken en elektronische media werd in 2004 echter plotseling de helft van de aandelen aan het Britse private equity fund Apax verkocht. Adviseur van de Centrale Ondernemingsraad, Arie van der Zwan, had daar ernstig voor gewaarschuwd, maar de PCM-top zag in Apax een unieke kans om 'eindelijk te investeren in nieuwe ontwikkelingen en de mogelijkheid om de basis van het bedrijf te verbreden'. De afloop is bekend. Van een beursgang van het bedrijf en het verbreden van de basis kwam niets terecht. In 2007 vertrok Apax weer; PCM in diepe schulden achterlatend en zelf 110 miljoen euro rijker. De rol die Apax in de geschiedenis van de Nederlandse pers speelde verdient een gedegen onderzoek. In de discussies over de rol van durfinvesteerders in de Nederlandse economie wordt de periode Apax bij PCM terecht als afschrikwekkend voorbeeld genoemd. De grootste kraak in krantenland geeft een verhalende reconstructie van het drama bij Nederlands belangrijkste mediabedrijf. Waarom verdwenen kranten als Het Parool en het halve AD en uitgeverijen als Prometheus en het zelfstandige Meulenhoff, bij PCM? Hoe begon de leegloop onder het personeel? En wie profiteerde er het meest van de 'kraak'? Welke rol speelden de met bonussen beloonde managers en waarom zwegen de vakbonden en personeelsvertegenwoordigers zo lang? Kees Schaepman; Herman Spinhof; € 5,00 In winkelwagen
Audiovisions. Cinema... Audiovisions. Cinema and Television as Entr`actes in History Paperback in good condition. Illustrated. Translation by Gloria Custance. Zielinski, Siegfried; € 7,50 In winkelwagen
Scherpe letters. 40... Scherpe letters. 40 jaar vorm van NRC Handelsblad Paperback met flappen, in goede staat. Geillustreerd. Niet alleen het nieuws verandert steeds, ook de manier waarop het vorm krijgt in de krant. In 1970, na de fusie tussen NRC en het Handelsblad, was de krant zwart-wit met loodgezette letters. Inmiddels ligt er een full-colour, digitaal geproduceerd medium, dat ook op internet, e-reader en iPad te lezen is. Sinds 2006 is er bovendien nrc.next met een eigen formaat, beeldtaal en lay-out. Scherpe Letters schetst de veranderende vorm van de krant en diverse bijlagen, de ontwikkeling van techniek en nieuwe manieren waarop lezers informatie tot zich willen nemen. Met veel illustraties en een korte historie van de bekendste NRC-strips: Ollie B. Bommel, Kamagurka en Fokke en Sukke. In oktober-december zal over dit onderwerp een tentoonstelling te zien zijn in museum De Lakenhal in Leiden. Het jubileum krijgt ruim aandacht in NRC Handelsblad. Steenhuis, Paul; € 4,50 In winkelwagen
De macht van Google. De macht van Google. Paperback in goede staat. Lichte gebruikssporen. Olsthoorn, Peter; € 4,50 In winkelwagen
The language of... The language of advertising Paperback in goede staat. Lichte gebruikssporen. Engelstalig. Geillustreerd. Torben Vestergaard, Kim Schroder; € 12,00 In winkelwagen
Gio, Melanie en de... Gio, Melanie en de Latooys. Het enige YouTube-gezin van Nederland Mooi exemplaar. Softcover in zeer goede staat. Geillustreerd. Oane Born, Simone Lensink, Marloes Levie; € 9,00 In winkelwagen
Experience, the media... Experience, the media rat race. Photography, art, architecture, fashion, publicity, entertainment, technology Softcover in redelijk goede staat. voorin markering met stift. Geillustreerd. Tekst in Nederlands en Engels. Uitgave in verband met Biennale V te Rotterdam. Frits Gierstberg; Bas Vroege (eds.); € 7,50 In winkelwagen
Methodisch kijken.... Methodisch kijken. Aspecten van onderzoek naar film- en beeldcultuur Paperback in goede staat. Ex libris voorin. Lichte gebruikssporen. Pauwels, Luc (red.); € 15,00 In winkelwagen
Dit was het nieuws niet Dit was het nieuws niet Mooi exemplaar. Als nieuw. Paperback. Maurits Martijn; Rosan Smits; Sterre Sprengers; Rob Wijnberg; Rutger Bregman, Marc Chavannes; Nina Polak; en anderen; € 9,00 In winkelwagen
Four Windows of... Four Windows of Opportunity. A Study in Publishing Mooi exemplaar. Paperback met flappen in zeer goede staat. Engelstalig. Vries, Johan de; € 6,50 In winkelwagen
De big data revolutie. De big data revolutie. Mooi exemplaar. Paperback in zeer goede staat. Viktor Mayer-Schonberger; Kenneth Cukier; € 7,00 In winkelwagen
Het einde van de privacy. Het einde van de privacy. Hardback in goede staat. Mogelijk gesigneerd door Bekas. Verder netjes. Bakas, Adjiedj; € 6,00 In winkelwagen
De gouden jaren van... De gouden jaren van het linkse levensgevoel. Het verhaal van Vrij Nederland Dikke softcover met flappen in redelijk goede staat. Rug scheef gelezen. Snedes vlekjes. Jansen van Galen, John; € 8,50 In winkelwagen
Karaman, ze zullen je... Karaman, ze zullen je missen Brochure in goede staat. Tweetalig: Nederlands en Turks. Staartsnede wat vlekkerig. Verder netjes. Knipselkrant. (red.); € 8,50 In winkelwagen
Effie 13e jaar. Effie 13e jaar. Mooi exemplaar. Hardback met stofomslag als nieuw. Ills. (red.); € 15,00 In winkelwagen
How to Produce an... How to Produce an Effective TV Commercial Hardback in redelijk goede staat. Snedes roestvlekkerig. Ex-biebexemplaar. Ills. Met omrekenschaal seconden-meters-beelden. White, Hooper; € 12,00 In winkelwagen
Television Production... Television Production [Third Edition] Hardback met stofomslag in goede staat. Snedes roestvlekkerig. Ills. Engelstalig. Alan Wurtzel; Stephen R. Acker; € 12,00 In winkelwagen
Handbuch der... Handbuch der Kommunikationsguerilla Softcover met flappen in zeer goede staat. Duitstalig. Ills. Autonome a.f.r.i.k.a. Gruppe, Luther Blissett, Sonja Brunzels; € 11,00 In winkelwagen
M-business. M-business. Paperback in goede staat. Vouw in cover. Naam voorin. Pieter de Klein en Ingrid Vos; € 5,00 In winkelwagen
Manufacturing Consent. Manufacturing Consent. Softcover in goede staat. Engelstalig. Geillustreerd. Compleet met 18 trading cards van Filosofie all-stars. Achbar, Mark (ed.); € 12,00 In winkelwagen
Virtueel vreemdgaan. Virtueel vreemdgaan. Pocket in redelijke staat. Scheef gelezen. Geen inscripties. Poorten, Martine; € 4,00 In winkelwagen
The First Casualty The First Casualty Dikke paperback in redelijke staat. Cover en snedes vlekkerig. Prima leesbaar. Explores repressive political and military influences upon and the truthfulness of the coverage of wars of the past one hundred twenty years by reporters around the world Knightley, Phillip; € 5,50 In winkelwagen
Een speurtocht naar... Een speurtocht naar alles wat met Magnetophonband BASF in verband staat [Covertitel: Op geluissjacht BASF Paperback met flappen in goede staat. Geillustreerd. Auteur onbekend; € 8,50 In winkelwagen
Mobieliquette... Mobieliquette [speciale editie] Pocket in zeer goede staat. Stoffen stofomslag. Speciale editie: genummerde oplage van 1000 ex. Dit is nr 304. 1e druk. Mooi exemplaar. Met kaart met foto van Mulder. Geillustreerd. Mulder, Jan; € 12,50 In winkelwagen
Charlie Hebdo [NRC... Charlie Hebdo [NRC Next, donderdag 8 januari 2015] Tabloid formaat krant. Geniet. In zeer goede staat. Grotendeels gewijd aan de aanslag op Charlie Hebdo op 7 januari 2015. Met op de cover een tekening uit Charlie Hebdo NRC (red.); € 7,50 In winkelwagen