De Imagotoop
Alexander G. van der Burg;Mooi exemplaar. Hardback met stofomslag in zeer goede staat.
De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imago sfeer, zal door toepassing van geëigende technieken zijn imago weten te beheersen en te sturen. De beheersing en sturing van het imago gebeuren in drie fasen: - De analyse van het bestaande imago, - De vaststelling van het gewenste imago - Het veranderingsproces van bestaand naar gewenst imago.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Zeer goed
ISBN:
9789054021780
Taal:
nl
Jaar van uitgifte:
1997
Uitgever:
BoekWerk
Druk:
1e druk
Magazijn locatie:
H24LD372
Boeknummer:
232372
Pagina's:
271
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle