How to Succeed in the Relationship Economy, Make Data Work for You, Empathise with Customers, Grow Valuable Relationships

Matt Lindsay; Xavier Van Leeuwe; Matthijs Van De Peppel;

Hardback met stofomslag als nieuw. Engelstalig.

In our changing consumer landscape, its not enough to produce an outstanding product or service. To grow valuable relationships with customers, organisations must successfully bridge the gap between data and customer experience. This accessible book contains exhilarating practical examples and takes a refreshing look at how small and large businesses can harness the power of data and gain deep insights into customer needs by making a real connection, even at the kitchen table. The tools included are the key to change your organisations culture to focus on both human relationships and analytics and grow a healthier financial bottom line.

€ 11,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Als nieuw

ISBN:

9781599326498

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2017

Uitgever:

Advantage Media Group

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

H24P146

Boeknummer:

233407

Pagina's:

208

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst