How to Succeed in the Relationship Economy, Make Data Work for You, Empathise with Customers, Grow Valuable Relationships
Matt Lindsay; Xavier Van Leeuwe; Matthijs Van De Peppel;Hardback met stofomslag als nieuw. Engelstalig.
In our changing consumer landscape, its not enough to produce an outstanding product or service. To grow valuable relationships with customers, organisations must successfully bridge the gap between data and customer experience. This accessible book contains exhilarating practical examples and takes a refreshing look at how small and large businesses can harness the power of data and gain deep insights into customer needs by making a real connection, even at the kitchen table. The tools included are the key to change your organisations culture to focus on both human relationships and analytics and grow a healthier financial bottom line.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9781599326498
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2017
Uitgever:
Advantage Media Group
Druk:
1e druk
Magazijn locatie:
H24P146
Boeknummer:
233407
Pagina's:
208
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle