Brands and Desires

Bernd Kreutz;

Ringband als nieuw. Geillustreerd met uitklapbare platen. Tekst engelstalig.

Brands identify products and services. Yet a brand is much more than a "brand name" or a "brand logo" on a "brand-name product." Brands reflect individual and collective desires that go far beyond a product's utilitarian benefit. Brands are found in every business and in every market. The sense of fascination they evoke is the key to the success of such brands. "Brands & Desires" presents 25 vivid examples of the link between brands and desires, beginning with The Rolling Stones (desire: coolness), and continuing on to include Apple computers (religion), De Beers diamonds (fidelity), Ikea furnishings (growing up), Freitag bags (individuality), Marlborough cigarettes (freedom), Benetton clothing (justice), Red Bull soft drink (action) and Greenpeace (resistance).

€ 13,95

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Als nieuw

ISBN:

9783775791588

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2003

Uitgever:

Hatje Cantz Verlag

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

H24P170

Boeknummer:

123131

Pagina's:

104

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst