Brands and Desires
Bernd Kreutz;Ringband als nieuw. Geillustreerd met uitklapbare platen. Tekst engelstalig.
Brands identify products and services. Yet a brand is much more than a "brand name" or a "brand logo" on a "brand-name product." Brands reflect individual and collective desires that go far beyond a product's utilitarian benefit. Brands are found in every business and in every market. The sense of fascination they evoke is the key to the success of such brands. "Brands & Desires" presents 25 vivid examples of the link between brands and desires, beginning with The Rolling Stones (desire: coolness), and continuing on to include Apple computers (religion), De Beers diamonds (fidelity), Ikea furnishings (growing up), Freitag bags (individuality), Marlborough cigarettes (freedom), Benetton clothing (justice), Red Bull soft drink (action) and Greenpeace (resistance).
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9783775791588
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2003
Uitgever:
Hatje Cantz Verlag
Druk:
1e druk
Magazijn locatie:
H24P170
Boeknummer:
123131
Pagina's:
104
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle