Creating Strategic Leverage, Matching Company Strengths with Market Opportunities

Lele, Milind M.;

Hardcover with dustjacket, in excellent condition.

Not only examines how to analyze industry structure and how to determine your company's competitive position within it, but also details how to use such analysis in order to gain the competitive edge by anticipating or changing the rules of the game--even changing the game itself. Provides clear, concise solutions to some major problems such as how to describe and communicate a strategy and how to determine what's feasible and what's not, depending on your company's position. Packed with case studies from such industries as AT&T, Federal Express, United Airlines and more.

€ 12,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Zeer goed

ISBN:

9780471631422

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

1992

Uitgever:

John Wiley & Sons

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

H24P228

Boeknummer:

75588

Pagina's:

327

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst