De koopknop, Het geheim van het consumentenbrein
Martin de Munnik ;Paperback, in nieuwstaat
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in onze hersenen te kijken, zien neurowetenschappers voor welke producten we gevoelig zijn en welke reclame ons aanzet tot kopen. Met lagere kosten, meer winst en een kleinere footprint als beloning. Productintroducties De koopknop laat zien wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en wat ze uiteindelijk gaan kopen. De ‘ontdekking’ van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor het bedrijfsleven dat ondanks miljarden aan onderzoek per jaar, nog steeds 80% van alle productintroducties binnen twee jaar ziet mislukken. Merken, producten, behoeften en belevingen Met neurologisch en psychologisch onderzoek als wetenschappelijke basis, laat De koopknop met veel voorbeelden uit de praktijk zien hoe het traditionele marktonderzoek evolueert. Bovendien toont het hoe we onbewust reageren op merken, producten, behoeften en belevingen; en hoe jij door daar gebruik van te maken zelf de koopknop van jouw klanten kunt beïnvloeden. Kennis over het onbewuste Dit grensverleggende boek laat zien hoe het consumentenbrein werkt, maar vooral hoe de ondernemer, verkoper en marketeer voordeel halen uit de kennis over ons onbewuste, daar waar al onze beslissingen genomen worden. Het bedrijf dat als eerste deze kennis over neuromarketing weet te incorporeren in de bedrijfsstrategie, is de winnaar in zijn markt en is komende jaren niet meer in te halen. Voor wie? De koopknop is voor bestuurders, strategen, marketeers, communicatieprofessionals, verkopers en iedereen die geïnteresseerd is in gedragsbeïnvloeding.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9789052619927
Taal:
nl
Jaar van uitgifte:
2012
Uitgever:
Koninklijke Boom uitgevers
Druk:
Magazijn locatie:
U50V121
Boeknummer:
229950
Pagina's:
152
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle