Moodmanagement

Susanne Piët;

Paperback in goede staat. Naam op titelpagina.

Moodmanagement is binnen organisaties een nog relatief onbekend instrument waar maar weinig professionals bewust mee werken. Terwijl moodmanagement veel voordeel kan opleveren. U kunt bijvoorbeeld uw klanten op subtiele wijze sturen zodat ze eerder geneigd zijn juist voor uw merk, product of dienst te kiezen. Piët gaat de verschillende vormen van moodmanagement na, plaatst het fenomeen in de ontwikkeling van de belevingsmarkt en bespreekt de toepassingsmogelijkheden op terreinen als marketing, voorlichting, retail, projectontwikkeling, politiek, architectuur en evenementenorganisatie.

€ 5,00

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Goed

ISBN:

9789043019125

Taal:

nl

Jaar van uitgifte:

2010

Uitgever:

Pearson Education

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

ZW112

Boeknummer:

229096

Pagina's:

223

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst