Enterprise One to One, Tools for Competing in the Interactive Age
Don Peppers, Martha Rogers;Mooi exemplaar. Dikke hardback met nette stofomslag als nieuw.
Explains how businesses can use interactive information gathering to get a better idea of what their customers want and serve them better by anticipating their needs
€ 20,00
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9780385482059
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
1997
Uitgever:
Currency Doubleday
Druk:
5e druk
Magazijn locatie:
H24D57
Boeknummer:
156699
Pagina's:
436
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
Bezig met laden...
check_circle
check_circle
close