Identity 2.0
Hans P. Brandt;Groot formaat dik gebonden boek met stofomslag, in zeer goede staat. Mooi ex. Engelstalig.
Identity 2.0 is the follow-up title to the now sold-out Total Idetity book. Whereas the previous title showcased the projects of the design studio Total Identity , this new book takes a much broader perspective. From the viewpoint of identity, it looks at current and future issues that influence businesses, institutions and service-oriented organizations. The book connects identity - as the driving force behind innovation and change processes - to social and economic topics, illustrated with cases and the opinions of creative and business companies that have participated in projects with Total Identity or have an interesting view on those topics.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Zeer goed
ISBN:
9789063691837
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2008
Uitgever:
BIS
Druk:
1e druk
Magazijn locatie:
MH24P082
Boeknummer:
131632
Pagina's:
229
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle