Shaping the Future., Business Design Through Information Technology

Peter G. W. Keen;

Hardcover with dustjacket, in good condition.

Shaping the Future provides managers with comprehensive and practical advice on their role in managing information technology as a business resource. Business change and technical change fuel each other; managers must take the lead in setting the competitive priorities for exploiting IT. They must drive technology, not delegate it to specialists or abdicate responsibility for its impact on the organization. Describes the competitive, organizational, economic, and technical aspects of using information technology for business design. Highlights key management policy decisions, business opportunities, and potential problems in seven areas: competitive positioning through IT; geographic positioning; designing the organization; deploying human capital; managing the economics of information capital; positioning the firm's IT platform; and aligning business and technology.

€ 7,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Goed

ISBN:

9780875842370

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

1991

Uitgever:

Harvard Business School Press

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

U50P4Z5

Boeknummer:

126581

Pagina's:

264

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst