Mutual Funds in India, Marketing Strategies and Investment Practices
H. Sadhak;Hardcover with dustjacket, in good condition.
This revised edition of a widely appreciated book provides fund managers and investors with a thorough analysis of mutual funds as important financial intermediaries. Immensely popular, yet controversial as investment vehicles, mutual funds experienced tremendous growth when they entered India’s financial services sector. However, the recent slump in the mutual funds market reveals that the Indian investor is still unable to fully comprehend the intricacies of investing in these complex and sophisticated investment options.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Goed
ISBN:
9780761997955
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2003
Uitgever:
Response Books
Druk:
2e druk
Magazijn locatie:
U50P4Z6
Boeknummer:
126568
Pagina's:
586
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle