Mutual Funds in India, Marketing Strategies and Investment Practices

H. Sadhak;

Hardcover with dustjacket, in good condition.

This revised edition of a widely appreciated book provides fund managers and investors with a thorough analysis of mutual funds as important financial intermediaries. Immensely popular, yet controversial as investment vehicles, mutual funds experienced tremendous growth when they entered India’s financial services sector. However, the recent slump in the mutual funds market reveals that the Indian investor is still unable to fully comprehend the intricacies of investing in these complex and sophisticated investment options.

€ 16,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Goed

ISBN:

9780761997955

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2003

Uitgever:

Response Books

Druk:

2e druk

Magazijn locatie:

U50P4Z6

Boeknummer:

126568

Pagina's:

586

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst