De Aandachtseconomie. De nieuwe succesfactor voor organisaties

J. Beck; Thomas H. Davenport;

2002, eerste Nederlandstalige editie, als nieuw. Paperback

Dagelijks tientallen e-mails, 24 uur per dag informatie en honderden rapporten per jaar. Hebt u zich wel eens gerealiseerd wat het betekent dat we tegenwoordig constant keuzes moeten maken over hoe we onze aandacht verdelen? En realiseert u zich ook dat dat niet alleen voor u geldt, maar ook voor alle anderen die voor uw organisatie van levensbelang zijn? Dit meeslepende boek maakt overtuigend duidelijk dat organisaties een levensgroot probleem hebben als zij geen adequaat antwoord hebben op het enorme aandachtstekort dat de hedendaagse maatschappij dreigt te verlammen. 

€ 5,00

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Als nieuw

ISBN:

9789058711724

Taal:

nl

Jaar van uitgifte:

2002

Uitgever:

Thema

Druk:

1e druk NL

Magazijn locatie:

H24P234

Boeknummer:

82686

Pagina's:

253

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst