De Aandachtseconomie. De nieuwe succesfactor voor organisaties
J. Beck; Thomas H. Davenport;2002, eerste Nederlandstalige editie, als nieuw. Paperback
Dagelijks tientallen e-mails, 24 uur per dag informatie en honderden rapporten per jaar. Hebt u zich wel eens gerealiseerd wat het betekent dat we tegenwoordig constant keuzes moeten maken over hoe we onze aandacht verdelen? En realiseert u zich ook dat dat niet alleen voor u geldt, maar ook voor alle anderen die voor uw organisatie van levensbelang zijn? Dit meeslepende boek maakt overtuigend duidelijk dat organisaties een levensgroot probleem hebben als zij geen adequaat antwoord hebben op het enorme aandachtstekort dat de hedendaagse maatschappij dreigt te verlammen.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9789058711724
Taal:
nl
Jaar van uitgifte:
2002
Uitgever:
Thema
Druk:
1e druk NL
Magazijn locatie:
H24P234
Boeknummer:
82686
Pagina's:
253
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle