Smaak, mensen, media, trends

Ton Quik;

Groot formaat softcover met flappen in zeer goede staat. Geillustreerd.

'Smaak' is een bijna ongrijpbaar fenomeen. Toch wordt het begrip door iedereen gehanteerd om uitdrukking te geven aan strikt persoonlijke voorkeuren op alle mogelijke gebieden. In deze prachtig geïllustreerde uitgave recht gedaan aan alle aspecten van Smaak.
Na een zestal inleidende beschouwingen worden de diverse bijdragen geordend rond vier thema´s: proeven en ruiken, mode, de beïnvloeding van smaak en het beoordelen van smaak. Daarbinnen heeft een breed scala aan onderwerpen een plek gevonden. Enkele voorbeelden hiervan zijn: de zintuigen, smaakbeleving, parfumflacons, kookboeken, reclameplakkaten, de Prix de Rome en goed wonen. Malcom McLaren, Ettore Sottsass en Lewis Blackwell leveren persoonlijke commentaren op het mediageweld dat ons dagelijks bestookt.
Smaak is hét referentiewerk waarop iedereen die geïnteresseerd is in het thema kan terugvallen. Daarnaast is het vooral een uitdagend boek dat door de speelse vormgeving en de enorme diversiteit van bijdragen en illustraties uitnodigt tot urenlang bladeren.

€ 9,00

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Zeer goed

ISBN:

9789040093869

Taal:

nl

Jaar van uitgifte:

1999

Uitgever:

Waanders

Druk:

1e druk

Magazijn locatie:

BR600

Boeknummer:

230872

Pagina's:

271

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst