Smaak, mensen, media, trends
Ton Quik;Groot formaat softcover met flappen in zeer goede staat. Geillustreerd.
'Smaak' is een bijna ongrijpbaar fenomeen. Toch wordt het begrip door iedereen gehanteerd om uitdrukking te geven aan strikt persoonlijke voorkeuren op alle mogelijke gebieden. In deze prachtig geïllustreerde uitgave recht gedaan aan alle aspecten van Smaak.
Na een zestal inleidende beschouwingen worden de diverse bijdragen geordend rond vier thema´s: proeven en ruiken, mode, de beïnvloeding van smaak en het beoordelen van smaak. Daarbinnen heeft een breed scala aan onderwerpen een plek gevonden. Enkele voorbeelden hiervan zijn: de zintuigen, smaakbeleving, parfumflacons, kookboeken, reclameplakkaten, de Prix de Rome en goed wonen. Malcom McLaren, Ettore Sottsass en Lewis Blackwell leveren persoonlijke commentaren op het mediageweld dat ons dagelijks bestookt.
Smaak is hét referentiewerk waarop iedereen die geïnteresseerd is in het thema kan terugvallen. Daarnaast is het vooral een uitdagend boek dat door de speelse vormgeving en de enorme diversiteit van bijdragen en illustraties uitnodigt tot urenlang bladeren.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Zeer goed
ISBN:
9789040093869
Taal:
nl
Jaar van uitgifte:
1999
Uitgever:
Waanders
Druk:
1e druk
Magazijn locatie:
BR600
Boeknummer:
230872
Pagina's:
271
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle