Added Value. The alchemy of brand-led growth
Sherrington, Mark;Hardback. Zo goed als nieuw. Editie uit 2003.
This book is based upon the operating system of the company, Added Value, founded by the author, and now one of the world's largest marketing and branding consultancies. With the use of many examples and case studies the author shows how the five I's process--Insight, Ideas, Innovation, Impact, and Investment Return--can be used to create top-line demand-led growth and the tools and techniques available to achieve this. This is a unique approach with proven success.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Als nieuw
ISBN:
9781403903877
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2003
Uitgever:
Palgrave Macmillan
Druk:
Eerste druk
Magazijn locatie:
H24K102
Boeknummer:
77851
Pagina's:
256
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle