Added Value. The alchemy of brand-led growth

Sherrington, Mark;

Hardback. Zo goed als nieuw. Editie uit 2003.

This book is based upon the operating system of the company, Added Value, founded by the author, and now one of the world's largest marketing and branding consultancies. With the use of many examples and case studies the author shows how the five I's process--Insight, Ideas, Innovation, Impact, and Investment Return--can be used to create top-line demand-led growth and the tools and techniques available to achieve this. This is a unique approach with proven success.

€ 10,00

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Als nieuw

ISBN:

9781403903877

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2003

Uitgever:

Palgrave Macmillan

Druk:

Eerste druk

Magazijn locatie:

H24K102

Boeknummer:

77851

Pagina's:

256

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst