The Service Innovation Handbook, Action-oriented Creative Thinking Toolkit for Service Organizations
Lucy Kimbell;Softcover met flappen in zeer goede staat. Naam voorin. Verder netjes. Oblong. Engelstalig.
This is an essential read for managers in forms that used to have a product focus and that are trying to shift towards designing services and experiences. By covering the early stages of the innovation process, it guides readers throught developing new knowledge, creating service concepts and prototyping experiences. It's valuable not only for service innovation and design practicioners but also visionary business leaders who understand that creating destinct customer experiences is the future of innovation.
Aantal beschikbaar:
1
Staat:
Zeer goed
ISBN:
9789063693534
Taal:
en
Jaar van uitgifte:
2015
Uitgever:
BIS Publishers
Druk:
First edition
Magazijn locatie:
ZW108
Boeknummer:
229038
Pagina's:
240
Extra korting
%
Meer boeken is meer korting!
- Vanaf 5 boeken
- Vanaf 10 boeken
- Vanaf 15 boeken
- Vanaf 20 boeken
- 5% korting
- 10% korting
- 15% korting
- 20% korting
Bekeken titels
Bekeken titels
Gratis verzending vanaf €25 (NL)
Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden
Ruim 18 jaar ervaring
check_circle
check_circle