The Service Innovation Handbook, Action-oriented Creative Thinking Toolkit for Service Organizations

Lucy Kimbell;

Softcover met flappen in zeer goede staat. Naam voorin. Verder netjes. Oblong. Engelstalig.

This is an essential read for managers in forms that used to have a product focus and that are trying to shift towards designing services and experiences. By covering the early stages of the innovation process, it guides readers throught developing new knowledge, creating service concepts and prototyping experiences. It's valuable not only for service innovation and design practicioners but also visionary business leaders who understand that creating destinct customer experiences is the future of innovation.

€ 17,50

Gratis verzending > 25€ (NL)

Aantal beschikbaar:

1

Staat:

Zeer goed

ISBN:

9789063693534

Taal:

en

Jaar van uitgifte:

2015

Uitgever:

BIS Publishers

Druk:

First edition

Magazijn locatie:

ZW108

Boeknummer:

229038

Pagina's:

240

Extra korting

%

Meer boeken is meer korting!

  • Vanaf 5 boeken
  • Vanaf 10 boeken
  • Vanaf 15 boeken
  • Vanaf 20 boeken
  • 5% korting
  • 10% korting
  • 15% korting
  • 20% korting

Gemiddelde score voor Boek2

Goede communicatie,

snelle levering en prima verpakt.

Bekeken titels

Bekeken titels

Gratis verzending vanaf €25 (NL)

Boek2 heeft als missie veel goede boeken in omloop te houden

Ruim 18 jaar ervaring 

Bezig met laden...
close

Favorietenlijst